Telefoniczny

Audyt telefoniczny to niezwykle skuteczne narzędzie bieżącej kontroli jakości obsługi w Państwa firmie. Nasza firma realizuje telefoniczne połączenia reprezentując w ten sposób Państwa firmę. 

[price_table id=”216″]

Zapewne spotkali się Państwo z połączeniami z firm, w których kupowali Państwo produkt, korzystali z usługi, odbierali samochód po naprawie gwarancyjnej z zapytaniem czy wszystko przebiegło prawidłowo i czy są Państwo zadowoleni ze świadczonych usług.

Tego typu kontakt z klientami stanowi bardzo skuteczną metodę pokazania klientowi, że jest dla nas ważny, a jego satysfakcję stawiamy na pierwszym miejscu. Takie połączenie przyczynia się do zwiększenia emocjonalnego przywiązania klienta do firmy, a ponadto pozwala uzyskać rzetelną wiedzę na temat poziomu satysfakcji klientów. 

Coraz więcej firm zarówno tych niewielkich sprzedających po kilkadziesiąt produktów miesięcznie jak i tych średnich i dużych korzysta z tego typu audytu. Jest on niedrogi a jego konsekwencje mają przełożenie na dochody firmy. 

Jak wygląda proces współpracy:

  1. Przesyłają nam Państwo bazę klientów do kontaktu.
  2. Nasza firma przygotowuje krótkie pytania (optymalnie 3), które będą stanowiły treść rozmowy z Państwa klientem i przesyła je do Państwa akceptacji.
  3. Realizujemy rozmowy oraz przygotowujemy szczegółowy raport – mający formę liczbową oraz opisową.
  4. Przesyłamy Państwu raport.
  5. Rozliczenia z naszą firmą dokonują Państwo tylko na podstawie rzeczywistych połączeń (liczą się tylko te, w których klient odebrał połączenie). Do jednego klienta w przypadku pierwszego nieudanego połączenia dzwonimy ponownie, ale tylko raz.
  6. Wszystkie dane kontaktowe oraz raporty po zrealizowaniu audytu są automatycznie niszczone. Jedyny wyjątek stanowią firmy, które wyraziły chęć otrzymywania od nas comiesięcznych porównań.

Jakie korzyści daje badanie za pomoca audytu telefonicznego:

► Realny wzrost liczby zadowolonych klientów.

Zwiększenie emocjonalnego przywiązania klienta do firmy.

Uzyskanie szczegółowych informacji zwrotnych bezpośrednio od klientów dotyczących jakości produktów, jakości świadczonych usług.

► Dzięki systematycznym raportom uzyskają Państwo możliwość obserwacji jak na przestrzeni czasu zmienia się jakość obsługi.

Utrwalenie w świadomośći klienta faktu skorzystania z usług, zakupu produktu w konkretnej firmie.

Zwiększenie prawdopodobieństwa ponownego zakupu produktu, usługi.

Zwiększenie prawdopodobieństwa polecenia Państwa firmy przez klienta.

► Środki jakie przeznaczą Państwo na reklame przyniosą jeszcze większe efekty.

Uzyskają Państwo informacje jak klienci postrzegają Państwa firmę w odniesieniu do firm konkurencyjnych.

Uzyskają Państwo informację jak klienci postrzegają dział z którym mieli styczność.

Możliwość sprawdzenia jak nowy produkt, usługa jest postrzegana przez klientów.


Powiązane tematy z naszego bloga: 

Czym jest badanie typu tajemniczy klient? Jakie niesie ze sobą korzyści?​

Jaki rodzaj badania jakości obsługi jest najskuteczniejszy?

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress