Podnoszenie jakości świadczonych usług, rozwój firmy produkcyjnej, zwiększenie sprzedaży wymaga ciągłego i kompleksowego dbania o cały proces zakupowy klienta.
Prowadzone przez nas szkolenia poprzedzone są bezpłatnym audytem potrzeb szkoleniowych firmy. Wcielamy się w rolę klientów Państwa firmy określając, które etapy procesu kontaktu klientów z Państwa firmą wymagają poprawy.
Analizujemy również, w jakich aspektach firma nie jest konkurencyjna. Dostosowujemy szkolenia pod konkretną firmę, tworząc indywidualny program szkoleń.
Organizujemy tylko szkolenia zamknięte. Doświadczenie pokazało nam, że z punktu widzenia firmy istotne są szkolenia dedykowane. Możemy być wówczas w 100% pewni, że środki jakie przeznaczymy na szkolenia zostaną w pełni wykorzystane, będą stanowiły wartość dodatnią firmy.
Współpracujemy ze specjalistami z dziedzin: biznesu, motywacji, przywództwa, mediów społecznościowych, IT, PR, HR i wielu innych.
Przykładowe Tematy szkoleń:
Aktywna i efektywna sprzedaż – Metody promocji i sprzedaży, zwiększenie efektywności sprzedaży. |
Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja. |
Stres i sposoby radzenia sobie z nim, asertywność w relacji klientem, Trudny klient. |
Szkolenie Integrujące wzajemne zaufanie pracowników. |
Profesjonalny sprzedawca, organizacja pracy sprzedawcy, Kultura i etyka sprzedawcy. |
Zarządzanie zasobami ludzkimi, efektywna rekrutacja, HR, metody pozyskiwania pracowników każdego szczebla, oceny okresowe w oparciu o modele kompetencji. |
Budowanie marki i wizerunku firmy |
Organizacja i techniki pracy podległego zespołu |
Skuteczne Przywództwo – Rola Managera |
Zarządzanie czasem – efektywność osobista |
Innowacyjna strategia marketingowa, budowanie marki w sieci. |
Tworzenie bloga firmy – jak za darmo zbudować bloga dla firmy wykorzystując bezpłatne narzędzia online |
Analiza efektywności działań promocyjnych |
Social media – zrozumienie ich idei, przegląd najnowszych trendów w social media, skuteczne wykorzystanie Facebooka. |
E-marketing – innowacyjne trendy, mailing. |
Instagram, Snapchat, Twitter |
Zarządzanie e-biznesem – jakie narzędzia są skuteczne w zarządzaniu sklepem internetowym. |
Zarządzanie projektem |
Metody oceny okresowej pracowników |
Targi branżowe i ich znaczenie oraz jak skutecznie zaprezentować na nich firmę |
Ceny szkoleń, czas ich trwania oraz tematykę ustalamy indywidualnie.