Szkolenia

Podnoszenie jakości świadczonych usług, rozwój firmy produkcyjnej, zwiększenie sprzedaży wymaga ciągłego i kompleksowego dbania o cały proces zakupowy klienta.

Prowadzone przez nas szkolenia poprzedzone są bezpłatnym audytem potrzeb szkoleniowych firmy. Wcielamy się w rolę klientów Państwa firmy określając, które etapy procesu kontaktu klientów z Państwa firmą wymagają poprawy.

Analizujemy również, w jakich aspektach firma nie jest konkurencyjna. Dostosowujemy szkolenia pod konkretną firmę, tworząc indywidualny program szkoleń. 

Organizujemy tylko szkolenia zamknięte. Doświadczenie pokazało nam, że z punktu widzenia firmy istotne są szkolenia dedykowane. Możemy być wówczas w 100% pewni, że środki jakie przeznaczymy na szkolenia zostaną w pełni wykorzystane, będą stanowiły wartość dodatnią firmy.

Współpracujemy ze specjalistami z dziedzin: biznesu, motywacji, przywództwa, mediów społecznościowych, IT, PR, HR i wielu innych.

Przykładowe Tematy szkoleń:

Aktywna i efektywna sprzedaż – Metody promocji i sprzedaży, zwiększenie efektywności sprzedaży. 
Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja.
Stres i sposoby radzenia sobie z nim, asertywność w relacji klientem, Trudny klient.
Szkolenie Integrujące wzajemne zaufanie pracowników.
Profesjonalny sprzedawca, organizacja pracy sprzedawcy, Kultura i etyka sprzedawcy.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, efektywna rekrutacja, HR, metody pozyskiwania pracowników każdego szczebla, oceny okresowe w oparciu o modele kompetencji.
Budowanie marki i wizerunku firmy
Organizacja i techniki pracy podległego zespołu
Skuteczne Przywództwo – Rola Managera
Zarządzanie czasem – efektywność osobista
Innowacyjna strategia marketingowa, budowanie marki w sieci.
Tworzenie bloga firmy – jak za darmo zbudować bloga  dla firmy wykorzystując bezpłatne narzędzia online
Analiza efektywności działań promocyjnych
Social media – zrozumienie ich idei, przegląd najnowszych trendów w social media, skuteczne wykorzystanie Facebooka.
E-marketing – innowacyjne trendy, mailing.
Instagram, Snapchat, Twitter
Zarządzanie e-biznesem – jakie narzędzia są skuteczne w zarządzaniu sklepem internetowym.
Zarządzanie projektem
Metody oceny okresowej pracowników
Targi branżowe i ich znaczenie oraz jak skutecznie zaprezentować na nich firmę

Ceny szkoleń, czas ich trwania oraz tematykę ustalamy indywidualnie.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress