Audyty

[tmm name=”54″]

Od kilku lat Audyty stały się nieodłącznym elementem budowania jakości  firmy.

Są niezwykle skutecznym narzędziem mającym na celu ciągłe podnoszenie jakości obsługi klienta, jak również doskonale sprawdzają się, jako element kontroli jakości produktu lub usługi. Począwszy od reklamy poprzez wygląd, czystość, obsługę, stronę www, reklamacje. Audyt uwzględnia wszystkie te elementy i przyczynia się bezpośrednio do wzrostu obrotów firmy i utrzymania dotychczasowych klientów.

Oferujemy Państwa firmie kompleksowe i rzeczywiste indywidualne podejście.

Doświadczenie nauczyło nas, że to jak postrzegamy pracę naszych pracowników bywa zupełnie odmiennie odbierane przez klientów.

Audyt jest obiektywną metodą opisu sposobu funkcjonowania sklepu, działu sprzedaży, punktu usługowego, hotelu, restauracji.

Audyty mogą być wykorzystane wszędzie tam, gdzie obsługa klienta jest podstawową wartością firmy.

Czy wiedzą Państwo, że:

Najczęstszym powodem niezadowolenia klientów jest jakość obsługi?

9/10 niezadowolonych klientów nie wnosi skargi,  a 7 z nich już nie  powraca.

91% zadowolonych klientów ponownie dokona u Państwa zakupu.

Typowy niezadowolony konsument podzieli się swoimi doświadczeniami z 8 znajomymi. Z kolei koszt pozyskania nowego klienta jest pięciokrotnie wyższy niż utrzymanie dotychczasowego

Powyższe statystyki pokazują, że ciągłe podnoszenie  jakości obsługi jest ważnym elementem rozwoju firmy.

Rosnąca konkurencja powoduje, iż klienci stają się coraz bardziej wymagający.

Najlepszym rozwiązaniem, mającym na celu utrzymanie i pozyskanie nowych klientów są Audyty.

Z doświadczenia wiemy, iż przynoszą one wymierne korzyści finansowe.


Powiązane tematy z naszego bloga: 

Czym jest badanie typu tajemniczy klient? Jakie niesie ze sobą korzyści?​

            Jaki rodzaj badania jakości obsługi jest najskuteczniejszy?

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress